|joi, octombrie 17, 2019
Sunteti aici: Home » LifeStyle » Un abdomen plat in trei miscari simple
  • Urmareste-ne!

Un abdomen plat in trei miscari simple 

Exercitii pentru un abdomen plat: le poti face in
fiecare zi, oriunde, oricand. Si nici nu trebuie sa
ajungi la sala pentru a le exersa!
N-ai apucat sa ajungi la sala astazi (ei bine, nici ieri
, nici cu doua zile in urma, dar cine sta sa le numere?!).

Si iti este teama ca, dupa atata vreme, abdomenul tau nu va mai fi atat de plat. Nu te ingrijora foarte tare: iti impartasim noi 3 trucuri simple si simpatice astfel incat poti sa-ti tonifiezi abdomenul chiar daca nu ai timp sa mergi la orele de aerobic.
Lucreaza-ti muschii abdomenului atunci cand calatoresti spre birou. Da, chiar si in metrou, in masina sau autobuz. E simplu: inspira si contracteaza-ti muschii stomacului. Cand muschii sunt contractati, nu-ti tine respiratia si expira usor. Mentine aceasta pozitie cel putin 3-4 secunde, apoi repeta miscarea. Ideal ar fi sa-ti impui un timp de repetare al exercitiilor (sa spunem, cat dureaza doua melodii din iPod, timpul in care treci de doua statii de metro etc).

Tonifiaza-ti abdomenul cat timp stai la coada (la banca, la cafeteria pentru masa de pranz). Cum faci asta? Cat astepti la coada, ridica usor unul dintre picioare cam la 10-15 centimetri de sol, contractandu-ti in acelasi timp muschii abdomenului si mentine-te in echilibru pe celalalt picior aproximativ 15 secunde. Repeta miscarea cu celalalt picior. Atentie: ai grija sa ai mereu spatele drept.

Exercitii pentru un abdomen plat de pe scaunul de la birou (sau de pe canapeaua de acasa)? Da, se poate! In primul rand, ai nevoie de un scaun care sa fie stabil (cele rotative si cu spatar care se poate lasa in mai multe pozitii nu sunt indicate; te poti accidenta usor). Apoi, stai cu spatele drept, lipit de spatarul scaunului, ai grija ca genunchii sa formeze un unghi de 90 de grade cu sezutul si ridica usor ambele picioare la 15-20 de centimetri de podea. Incordeaza-ti abdomenul si tine picioarele asa pentru 5 secunde. Repeta miscarea de cateva ori.

Mai multe titluri din categorie: