|duminică, aprilie 22, 2018
Sunteti aici: Home » Locale » Diminuarea birocraţiei, un scop continuu al Consiliului Judeţean
  • Urmareste-ne!

Diminuarea birocraţiei, un scop continuu al Consiliului Judeţean 

Conducerea Consiliului Judeţean, prin preşedintele Adrian Ştef şi vicepreşedinteleDiminuarea-birocraţiei-un-scop-continuu-al-Consiliului-Judeţean Mircea Govor, a declarat ieri, cu ocazia prezentării bilanţului de activitate a Direcţiei Generale de Evidenţă a Persoanelor, că are ca şi obiectiv diminuarea birocraţiei, în limitele permise de lege, şi creşterea gradului de transparenţă în serviciile subordonate.

„Ne dorim în fiecare an să îmbunătăţim modul în care deservim sătmărenii din banii sătmărenilor. Tocmai de aceea ţinem mult la această transparenţă, ca fiecare instituţie să prezinte ce s-a întâmplat în anul precedent. Este importantă activitatea Direcţiei Generale de Evidenţă a Persoanei. Tot sistemul informatizat a bazelor de date, probleme legate de eliberarea cărţilor de identitate, acestea sunt chestiuni importante. Şi, repet, în fiecare an dorim să îmbunătăţim acest sistem ca să meargă simplu, să reducem cât mai mult birocraţia, în limitele legii, iar sătmărenii să simtă că îi ajutăm şi că suntem în serviciul lor”, a spus Adrian Ştef.

Vicepreşedintele Consiliului Judeţean, Mircea Govor, a ţinut să felicite conducerea Direcţiei Generale de Evidenţă a Persoanelor Satu Mare pentru modul în care a înţeles să rezolve problemele stringente cu care se confruntă populaţia. „Îi mulţumesc doamnei director Ana (Ana Riedl, n.red.). Anul trecut am apelat la dânsa datorită oamenilor care au venit la mine în audienţă cu anumite probleme. Vă spun că acolo este o direcţie foarte grea. Sunt probleme foarte multe şi doamna director a încercat întotdeauna să găsească urgent cadrul legal pentru a le rezova”, a spus Mircea Govor.

La rândul său, directorul Direcţiei Generale de Evidenţă a Persoanelor Satu Mare, Ana Riedl, a prezentat principalele activităţi pe anul trecut. „În cursul anului 2014, lucrătorii Compartimentului de evidenţă şi informatică au efectuat 22 activităţi de control. Deficienţele constatate au fost remediate pe loc de personalul structurii locale /judeţene de evidenţa persoanelor prezent la sediul structurii locale controlate, acolo unde situaţiile au permis.

Citeste mai departe

Mai multe titluri din categorie: